Existuje celá řada webových stránek, které se musí potýkat s nízkou návštěvností. Existuje nějaký efektivní způsob, jak tuto situaci změnit? Ano, řešení nabízí reklama SEO, Jak na to? nebo PPC. Pojďme si je postupně představit.
SEO optimalizace pro vyhledávače
Pokud se alespoň okrajově pohybujete ve světě online marketingu, pojem SEO (search engine optimization) by vám měl být dobře znám. Internetové vyhledávače předkládají uživatelům internetu jednotlivé url adresy dle určitého algoritmu. Ten většinou dává přednost zavedeným a prosperujícím webům a naopak na polední příčky umisťuje ty nově vzniklé, případně s nízkou návštěvností. Právě díky SEO je možné tuto skutečnost změnit. Jak na to?
Zajímavý a poutavý obsah, vlastní blog, správná volba klíčových slov nebo podpůrné PR články mohou mít zásadní vliv na počet nově příchozích návštěvníků jakékoliv webové stránky. Je ale zapotřebí počítat s delším časovým intervalem, než se změny skutečně projeví. Odhadující doba je přibližně 5 měsíců. Mnoho firem se tedy SEO z tohoto důvodu vyhýbá. Je ale zapotřebí říct, že výsledky jsou sice pozvolné, ale trvalé.
PPC reklama nabízí rychlejší řešení
Nechce se vám čekat na účinky SEO? V tom případě pro vás máme i efektivnější řešení v podobě PPC reklamy. PPC je zkratka anglického slovního spojení „pay per click“ neboli platba za kliknutí. Co to znamená? Inzerent neplatí jako v případě jiných forem reklamního sdělení za samotné umístění reklamy, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. PPC reklamy se pak zpravidla zobrazují na prvních příčkách ve vyhledávání. Nespornou výhodou je i zacílení na konkrétní skupinu uživatelů nebo rychle měřitelné výsledky po pár minutách od spuštění. Příznivá je samozřejmě i cena. Pokud tedy patříte mezi nedočkavce, je PPC reklama jasnou volbou. Tak na co ještě čekáte?!