Otázka není tak hloupá, jak se to jeví. Každý se totiž obléká jinak. Autor článku osobně vždy preferoval trika a košili by na sebe nevzal. Před asi dvaceti lety změnil názor a nosí i košile. Trika jen tehdy, pokud se dají rozepnout. Ale to asi nikoho nezajímá. Půjdeme tedy dále. Zda nosit lehkou košili nebo triko je čistě každého věc. Někomu vyhovuje to, jinému ono. Jsou však práce, kde košile tolerována není, a proto musí mít všichni zaměstnanci triko. V těch slabších podnicích, kde není takové zázemí má každý svoje, a tak je to tam v dílně například velmi pestrobarevné.
Ovšem firmy, které chtějí na trhu prorazit a chtějí také trochu vypadat, dávají svým zaměstnancům ošacení. Na léto jsou to právě firemní trička, která jsou většinou také označena logem firmy. Někdy přes celou hruď, někdy jen s malým znakem někde na rameni. Zaměstnanci jsou rádi, že si nemusí nosit a ničit svoje, a tak v tomto panuje spokojenost. Takové tričko by mělo být z kvalitního materiálu, ale pokud možno ne takového, který na těle působí nepříjemně. Zde je trošku problém, protože i tohle má každý nastaveno jinak. Proto se firemní trička kupují převážně z bavlny, nebo nějaké jiné na těle příjemné látky. Protože se člověk v létě potí, tak musí být také dostatečně prodyšné.
Otázka velikost zde řešit nelze, protože tu si většinou zaměstnanec řekne sám. Je však běžné, že zejména u triček si pánové berou o číslo větší. Cítí se tak přece jen volněji, než když jsou upnuti v té své velikosti. Nošení triček a třeba i těch firemních na veřejnosti je nyní naprosto běžnou záležitostí a nikdo se už nad tím ani nepozastavuje. Nemá proč. Nosí to mladí, nosí to staří a stejně jako muži tak i ženy. Není na tom nic strašného nebo pohoršujícího. Dělají reklamu firmě, pro kterou pracují. Ta by jim za to ještě měla vlastně platit. Bohužel se tak neděje.