Pořídí-li si někdo z lidí běžný obchod, tedy onen objekt, ve kterém se dá něco někomu prodávat z ruky do ruky, má nejednou problémy s nedostatkem zákazníků. Inu, pokud nežije v dostatečně blízkém okolí tolik lidí oslovených zdejší nabídkou, kolik by bylo k dosažení prosperity potřeba, zkrátka se nedaří. A takový obchodník pak třeba i závidí svým internetovým kolegům. Protože ti jsou přece přes internet dosažitelní odkudkoliv a mají tak naději na získání spousty zákazníků z celého světa. Každý, kdo je připojený na internet, u nich může nakupovat a utrácet tolik potřebné peníze.
Jenže internetoví obchodníci nejednou nežijí v tak ideálních poměrech, jak se mohou poměrů neznalí lidé domnívat. Mohou se sice se svými nabídkami pokoušet oslovit celý svět, jenže jaká je odezva? Někdy také mizivá nebo dokonce žádná. To, že má někdo internetový obchod, totiž ještě neznamená, že ho všichni najdou.
Pokud je totiž e-shop v něčem nedokonalý, podepisuje se to negativně na jeho pozici v internetových vyhledávačích. A čím je v tomto horší než jeho konkurenti, tím spíše se ztratí mezi jinými nabídkami. A sotva si dá někdo z těch hledajících práci s tím, aby ho našel, když se dá nakoupit i někde jinde, u konkurence.
A když se tedy e-shopu nedaří uspět ve vyhledávačích a nemá tím pádem žádoucí návštěvnost, musí na něm jeho majitel zapracovat. Musí ho nechat optimalizovat pro internetové vyhledávače. Protože třeba právě SEO pro Shopify, nabízená odborníky z PPC Profits, může zdokonalením internetového obchodu zajistit, že si tento zlepší pozici ve vyhledávačích. A protože veřejnost využívá pomoc vyhledávačů hojně, znamená taková lepší pozice i větší naději na to, že se bude e-shopu dařit. Že si jím na sebe jeho provozovatel vydělá tak, jak potřebuje, a nezkrachuje jenom kvůli domnělému nezájmu veřejnosti.